נשלח בתאריך: 22 March 2010 בשעה 22:25 | | IP רשוּם
|
|
|
|
אני מנסה לכתוב פונקציה שיוצרת מערך של כפתורים(המשמש כנחש במשחק סנייק).
למשל בהתחלה המערך באורך 5, המשתמש מבצע פעולות והמערך גדל ל 6 כפתורים ומשנה את מיקומו על המסך.
השאלה שלי היא איך להעלים את המערך הקודם (זה עם ה 5 כפתורים). כרגע נוצר לי מערך חדש אבל הקודם נישאר על המסך.
תודה מראש למי שיכול לעזור
הקוד :
public void startTheSnake(int snakeSize,Point snakeLocation)
{
int space;
RadioButton[] tempRB = new RadioButton[length];
for (int i = 0; i < length; i++)
{
tempRB = new RadioButton();
space = tempRB.Size.Width / 4 * i;
tempRB.AutoSize = true;
if (i != length - 1)
{
tempRB.Location = new Point(snake.Location.X, snake.Location.Y);
}
else
{
tempRB.Location = new Point(snake[i - 1].Location.X, snake[i - 1].Location.Y + tempRB[i - 1].Size.Height);
}
}
snake = new RadioButton[length];
for (int i = 0; i < length; i++)
{
snake = new RadioButton();
snake.AutoSize = true;
snake.Location = new Point(tempRB.Location.X, tempRB.Location.Y);
this.Controls.Add(snake);
}
}
|