נשלח בתאריך: 21 November 2008 בשעה 22:19 | | IP רשוּם
|
|
|
|
היי,
קודם כל נמרוד אתה לא מדייק, לעשות חישובים באותו הזמן זה אפשרי רק דרושה חומרה שתואמת כגון multi-processors וכמובן הנפוצה יותר multi-core, ובנוסף תמיכה תוכנתית.
לעיניין הבעיה שלך, אם אתה מפעיל פרוצדורה אחת שכל שהיא עושה זה מזיזה גוף אחד, ואחריה קורא לפרוצדורה השניה שכל שהיא עושה זה מחכה לקלט ומזיזה את הגוף השני, אז תמיד הפתרון שלך יראה כפי שתיארת. הבעיה שאתה מציג פה נוצרץ מהדרך שבה את מממש את הפתרון שבחרת או שהוגדר לך מראש. אם זה אפשרי מבחינת ההגדרות אתה יכול לשנות את התפיסה שלך לפתרון הנפוץ לרוב בתכנות משחקי מחשב הבנוי בצורה הבאה:
1. קרא קלט (פעולה שמזהה את המקשים האחרונים שנלחצו, בדר"כ ללא עצירה כמו ב-read). 2. AI (שלב שבו מבצעים חישוב של שחקני המחשב). 3. בדיקת לוגיקת המשחק (שלב שבו בודקים את חוקי המשחק, לדוגמא אם הגוף פגע בקיר אז זו פסילה) 4. מיקום מחדש של הגופים. (שלב זה הוא רק מתן ערכים חדשים למיקום הגופים על המסך). 5. ציור הגופים (שלב הציור לפי הנתונים החדשים). 6. טיפול בסאונד (השמעת צלילים לפי הנתונים החדשים). 7. חזור לצעד 1.
|