template <class T> class NodeBR {
public: NodeBR<T>* left; NodeBR<T>* right; NodeBR<T>* parent; T value; char color;
NodeBR(T val); NodeBR(T val, NodeBR<T>*l, NodeBR<T>*r, NodeBR<T>*p, char col); };
template <class T> NodeBR<T>::NodeBR(T val) { vlaue=val; left=NodeNull; right=NodeNull; parent= color=r; }
template <class T> NodeBR<T>::NodeBR(T val, NodeBR<T>*l, NodeBR<T>*r, NodeBR<T>*p, char col) { value=val; left=l; right=r; parent=p; color=col; }
המצביעים לבנים מצביעים לאוביקט ממחלקה NodeNull (ע"מ לא לתפוס הרבה מקום בזיכרון, כל הNULL יצביעו לאותו מקום)
השאלה שלי: למה מצביע הparent כשזה השורש הוא מצביע לNULL וכשהוא עוד עלה בעץ, איך אני עושה שהוא יצביע לאבא שלו???
|