כותב |
|
Inj3ction משתמש חבר
הצטרף / הצטרפה: 09 October 2005 מדינה: Israel
משתמש: מנותק/ת הודעות: 149
|
נשלח בתאריך: 12 October 2005 בשעה 07:25 | | IP רשוּם
|
|
|
|
אוקיי אני מנסה לעשות את המשחק סנייק וכבר בשלבים הראשונים יש לי בעיה.
ניסיתי קודם להדפיס את הלוח על המסך עם הנחש והתפוח והצלחתי. אח"כ עליתי
שלב וניסיתי לעשות שהתפוח יופיע במקום רנדומלי בלוח ובדרך סידרתי את הקוד
שהכל יהיה פונקציות(יותר נוח וברור) ולא הצליח לי. אין שגיאות קימפול אבל
התוכנה מדפיסה לי את הלוח ריק לגמרי בלי הנחש והתפוח אלא מופיע לי משום מה
סמיילי מחייך באמצע הלוח(זה היה כל כך לא צפוי שנפלתי מהכסא). אוקיי הנה
הקוד:
קוד:
#include <stdio.h>
#include <conio.h>
#define MAX 10
char board[MAX][MAX];
int mikum[2];
char x=' ', y='=', z='*';
int i, j, v, g, bla;
int move_apple();
int ithul();
int print_board();
main()
{
ithul();
move_apple();
print_board();
getch();
}
int ithul()
{
for(i=0;i<MAX;i++)
{ for(j=0;j<MAX;j++)
{
board[j]=x;
}
char x=' ', y='=', z='*';
board[0][0]=y;
board[0][1]=y;
board[0][2]=y;
board[mikum[0]][mikum[1]]=z;
}
}
int move_apple()
{
mikum[0]=rand()%MAX;
mikum[1]=rand()%MAX;
board[mikum[0]][mikum[1]]=z;
}
int print_board()
{
for (i=0;i<MAX;i++)
{
for (j=0;j<MAX;j++);
{ printf("%c", board[j]); } printf("\n"); } }
|
|
|
ניסו לעזור לי באייארסי ואליאס(Alias) עזר לי מאוד בכל הניסיונות שלי אבל
לא בא לי לבקש ממנו עוד עזרה הוא עזר כבר מספיק אז אני מבקש פה. תעזרו לי
בבקשה לעשות ככה שהקוד יעשה את מה שאני מתכוון שהוא יעשה. תודה מראש.
|
חזרה לתחילת העמוד |
|
|
SBD פורומיסט על
הצטרף / הצטרפה: 13 January 2005 מדינה: Israel
משתמש: מנותק/ת הודעות: 1194
|
נשלח בתאריך: 12 October 2005 בשעה 09:35 | | IP רשוּם
|
|
|
|
את האמת שכבר שחכתי איך עושים מספר רנדומלי ב-C, אבל הייתי בודק האם אתה באמת מקבל מספר רנדומלי שלם ממה שעשית שם, יכול להיות שזו הבעיה.
__________________ ~ Nobody Is Perfect, I'm Nobody ~
פורומים
|
חזרה לתחילת העמוד |
|
|
אבידור משתמש חבר
הצטרף / הצטרפה: 11 October 2005 מדינה: Israel
משתמש: מנותק/ת הודעות: 162
|
נשלח בתאריך: 12 October 2005 בשעה 09:40 | | IP רשוּם
|
|
|
|
הממ אני עשיתי גם סנייק ונתקעתי בשלב שעם הוא אוכל תפוחים הוא לא גודל ונשאר תמיד אותו דבר.. עם אתה רוצה את הקוד - זה די דומה לשלך אבל יותר מושקע..
ולגבי הבעיה שלך אני דווקא עשיתי משהוא אחר:
עם עשיתי INT X ו INT Y
X= עמודות
Y= שורות
אז יש 80 עמודות ו 24 שורות כן?
אז פשוט עשיתי
x=random(80)+1;
y=random(24)+1;
נ.ב. ה +1 זה בשביל שעם המספר הרנדומלי יהיה 0 (שזה לא טוב) אז שזה יהפוך לאחד. (זה לא יהיה 80 אף פעם כך שזה לא יהפוך ל 81).
אז..
אתה רוצה את הקוד של הסנייק שלי?
|
חזרה לתחילת העמוד |
|
|
SBD פורומיסט על
הצטרף / הצטרפה: 13 January 2005 מדינה: Israel
משתמש: מנותק/ת הודעות: 1194
|
נשלח בתאריך: 12 October 2005 בשעה 11:35 | | IP רשוּם
|
|
|
|
את האמת שמזנו שבניתי משחקים קטנים כאלה ב-C לא עלה לי לראש סנייק, ועכשיו אם אני יתחיל לבנות אותו כבר די שחכתי הרבה דברים אבל נראה אני ינסה לבנות סנייק בחופשת סוכות, נקווה שילך לי יותר טוב מאשר לכם :)
__________________ ~ Nobody Is Perfect, I'm Nobody ~
פורומים
|
חזרה לתחילת העמוד |
|
|
אבידור משתמש חבר
הצטרף / הצטרפה: 11 October 2005 מדינה: Israel
משתמש: מנותק/ת הודעות: 162
|
נשלח בתאריך: 12 October 2005 בשעה 13:33 | | IP רשוּם
|
|
|
|
SBD די קל העניין של התזוזה של הסנייק , והכל - אני אפילו עשיתי רמות שונות - נקודות - קודים - אוכל + בונוס + ואפילו תיעוד של המשחק הקודם...
הבעיה היחידה זה כשהסנייק אוכל את האוכל - יש לי בעיות בהגדלת הגוף שלו יענו שמנקודה אחת שהולכת על המסך אז יהיה שניים ואז שלוש וארבע וכו'.
גבולות עשיתי רגילים - פשוט יש ארבע "קירות" בארבע צדדים..
נדמה לי אני ישפר ויוסיף קירות במקומות שונים לפי רמות...
|
חזרה לתחילת העמוד |
|
|
SBD פורומיסט על
הצטרף / הצטרפה: 13 January 2005 מדינה: Israel
משתמש: מנותק/ת הודעות: 1194
|
נשלח בתאריך: 12 October 2005 בשעה 13:39 | | IP רשוּם
|
|
|
|
בקשר לאכילה, זה טיפה בעיה אבל זה אפשרי, פשוט מאוד לא מזזים את האחרון ריבוע אחד קדימה, אלה שמים במקום שאליו היינו צריכים להזיז ריבוע נוסף....
__________________ ~ Nobody Is Perfect, I'm Nobody ~
פורומים
|
חזרה לתחילת העמוד |
|
|
shoshan מנהל האתר
הצטרף / הצטרפה: 16 July 2005 מדינה: Israel
משתמש: מנותק/ת הודעות: 4637
|
נשלח בתאריך: 12 October 2005 בשעה 14:48 | | IP רשוּם
|
|
|
|
חחח...בניתי שנה שעברה SNAKE בפסקל עם גרפיקה (כן...פיקסלים)
היה נחמד...
נקודות מפתח
- מייצגים את הנחש עם מערך ומספר (של מיקומים - ראשון ראש...אחרון - זנב) מספר - אורך.
- כשמוסיפים תפוח, שלא יצא על הנחש
- להגביל גודל מקסימלי של נחש
- לא לצייר את הכל כל פעם מהתחלה! אם לא אוכל תפוח אז למחוק זנב אחרון של הנחש. והוסיף ראש חדש לנחש...
נתקעתי בתוספת אחרת:
שהמחשב ישחק לבד...הוא שיחק קצת...בד"כ קיבל איזה 500 נקודות...ונפסל!
למישהו יש איזה רעיון לאלגוריתם ?
__________________ עד מתי רשעים יעלוזו?
עַל כֵּן אֶמְאַס וְנִחַמְתִּי עַל עָפָר וָאֵפֶר.
|
חזרה לתחילת העמוד |
|
|
אבידור משתמש חבר
הצטרף / הצטרפה: 11 October 2005 מדינה: Israel
משתמש: מנותק/ת הודעות: 162
|
נשלח בתאריך: 12 October 2005 בשעה 15:15 | | IP רשוּם
|
|
|
|
אתה יכול לתת לנו את האלגוריתם שעכשיו יש לך?
אולי נשפר אותו או משהוא...
|
חזרה לתחילת העמוד |
|
|
Inj3ction משתמש חבר
הצטרף / הצטרפה: 09 October 2005 מדינה: Israel
משתמש: מנותק/ת הודעות: 149
|
נשלח בתאריך: 13 October 2005 בשעה 00:56 | | IP רשוּם
|
|
|
|
אף אחד ממכם לא ענה לי על השאלה. אם אתם רוצים לעזור לי אז תסתכלו בקוד
ששמתי שם ותגידו לי למה הוא לא עושה מה שהתכוונתי שהוא יעשה? כל מה שאני
מנסה לעשות זה שיופיע השטח הריק ובשלוש משבצות הראשונות יהיה הנחש והתפוח
יופיע כל פעם במקום רנדומלי כשאני יפתח את המשחקץ שני הדברים הראשונים
שציינתי שאני רוצה שהתוכנה תעשהת הצלחתי אבל כשניסיתי לעשות את הקטע עם
התפוח כל הקוד התוכנה השתבשה בלי סיבה ועכשיו כלום לא עובד(אין בעיות
בקימפול אבל התוכנה לא מציירת מה שאמרתי לה). אחרי זה אני כבר יעשה את כל
הקטע עם התזוזה ואכילת התפוח והנקודות והכל. עכשיו אני מבקש שתעזרו לי רק
במה ששאלתי ואל תגלשו לנושאים אחרים. תודה מראש למי שבאמת יעזור
|
חזרה לתחילת העמוד |
|
|
SBD פורומיסט על
הצטרף / הצטרפה: 13 January 2005 מדינה: Israel
משתמש: מנותק/ת הודעות: 1194
|
נשלח בתאריך: 13 October 2005 בשעה 18:34 | | IP רשוּם
|
|
|
|
shoshan כתב:
לא לצייר את הכל כל פעם מהתחלה! אם לא אוכל תפוח אז למחוק זנב אחרון של הנחש. והוסיף ראש חדש לנחש...
|
|
|
יש לך מושג איך אני עושה את זה ב-C?
__________________ ~ Nobody Is Perfect, I'm Nobody ~
פורומים
|
חזרה לתחילת העמוד |
|
|
shoshan מנהל האתר
הצטרף / הצטרפה: 16 July 2005 מדינה: Israel
משתמש: מנותק/ת הודעות: 4637
|
נשלח בתאריך: 13 October 2005 בשעה 18:38 | | IP רשוּם
|
|
|
|
כמובן, בהתחלה צריך לצייר הכל!
אח"כ:
הרי יש לך gotoxy וכו'...
ושמורות לך כל הקורדינטות (מיקומים) של הנחש...אם יש לראש סימן שונה תשים איפה שהוא היה גוף, ואיפה שהוא אמור להיות ראש.
בלי קשר, אם לא אכלו את התפוח, תשים רווח (ריק) איפש שהיה הזנב האחרון
__________________ עד מתי רשעים יעלוזו?
עַל כֵּן אֶמְאַס וְנִחַמְתִּי עַל עָפָר וָאֵפֶר.
|
חזרה לתחילת העמוד |
|
|
SBD פורומיסט על
הצטרף / הצטרפה: 13 January 2005 מדינה: Israel
משתמש: מנותק/ת הודעות: 1194
|
נשלח בתאריך: 13 October 2005 בשעה 19:56 | | IP רשוּם
|
|
|
|
לא מכיר עבודה עם GOTOXY תוכל להדגים משהו? או להפנות לאיזה אתר עם הסבר טוב על הפונקציה? ובאיזה ספריה היא נמצאת...
__________________ ~ Nobody Is Perfect, I'm Nobody ~
פורומים
|
חזרה לתחילת העמוד |
|
|
desig אורח
הצטרף / הצטרפה: 01 October 2003
משתמש: אונליין הודעות: 12647
|
נשלח בתאריך: 13 October 2005 בשעה 20:40 | | IP רשוּם
|
|
|
|
לתשובתך,
אני לא זוכר כל כך, אבל 2 דברים שיש לי להעיר אולי יעזור:
המערך MIKUM לא מאותחל ואין לו ערכים יש לתת לו ערכים התחלתיים בכל מקרה של 0 . יש להניח כי זה יוצר בעיה מסויימת בזיכרון.
הגדרת פעמיים את X Y ו Z גם כגלובלי וגם בפונקציה ITHUL .
כמו כן כשאתה "מגריל" את מיקום התפוח תבדוק אם התפוח לא נופל על מיקום ההתחלתי של הנחש וכך אתה לא רואה אותו כלל.
|
חזרה לתחילת העמוד |
|
|
shoshan מנהל האתר
הצטרף / הצטרפה: 16 July 2005 מדינה: Israel
משתמש: מנותק/ת הודעות: 4637
|
נשלח בתאריך: 13 October 2005 בשעה 20:55 | | IP רשוּם
|
|
|
|
יש פה אתר שלא מצאתי קודם עם דוגמא - SNAKE!
http://www.simonhuggins.com/courses/cbasics/course_notes/sna ke.htm
__________________ עד מתי רשעים יעלוזו?
עַל כֵּן אֶמְאַס וְנִחַמְתִּי עַל עָפָר וָאֵפֶר.
|
חזרה לתחילת העמוד |
|
|
SBD פורומיסט על
הצטרף / הצטרפה: 13 January 2005 מדינה: Israel
משתמש: מנותק/ת הודעות: 1194
|
נשלח בתאריך: 13 October 2005 בשעה 21:58 | | IP רשוּם
|
|
|
|
תודה על הדוגמא נעבור עליה בהזמדנות :) 10X
__________________ ~ Nobody Is Perfect, I'm Nobody ~
פורומים
|
חזרה לתחילת העמוד |
|
|
אבידור משתמש חבר
הצטרף / הצטרפה: 11 October 2005 מדינה: Israel
משתמש: מנותק/ת הודעות: 162
|
נשלח בתאריך: 14 October 2005 בשעה 08:02 | | IP רשוּם
|
|
|
|
אני בניתי את המשחק לגמרי בשיטה אחרת בעע :-\
אני רק צריך הסבר איך לעשות את הגדלת הסנייק אני לא מצליח..
|
חזרה לתחילת העמוד |
|
|
shoshan מנהל האתר
הצטרף / הצטרפה: 16 July 2005 מדינה: Israel
משתמש: מנותק/ת הודעות: 4637
|
נשלח בתאריך: 14 October 2005 בשעה 13:33 | | IP רשוּם
|
|
|
|
תסביר את השיטה שלך!
__________________ עד מתי רשעים יעלוזו?
עַל כֵּן אֶמְאַס וְנִחַמְתִּי עַל עָפָר וָאֵפֶר.
|
חזרה לתחילת העמוד |
|
|
Inj3ction משתמש חבר
הצטרף / הצטרפה: 09 October 2005 מדינה: Israel
משתמש: מנותק/ת הודעות: 149
|
נשלח בתאריך: 15 October 2005 בשעה 01:16 | | IP רשוּם
|
|
|
|
בינתיים desig הוא היחיד שעזר לי(תודה אני ינסה את מה שאמרת). אם אני יצליח אני יודיע פה לנעול :|
|
חזרה לתחילת העמוד |
|
|
ניר מנהל האתר
הצטרף / הצטרפה: 12 January 2005 מדינה: Israel
משתמש: מנותק/ת הודעות: 3296
|
נשלח בתאריך: 15 October 2005 בשעה 03:46 | | IP רשוּם
|
|
|
|
SBD כתב:
לא מכיר עבודה עם GOTOXY תוכל להדגים משהו? או להפנות לאיזה
אתר עם הסבר טוב על הפונקציה? ובאיזה ספריה היא נמצאת... |
|
|
http://www.underwar.co.il/document-details.asp?id=177
כרגיל - למה לחפש רחוק?
__________________ מספר האייסיקיו שלי ו/או כתובת ה-MSN שלי אינם מהווים מוקד תמיכה
|
חזרה לתחילת העמוד |
|
|
shoshan מנהל האתר
הצטרף / הצטרפה: 16 July 2005 מדינה: Israel
משתמש: מנותק/ת הודעות: 4637
|
נשלח בתאריך: 15 October 2005 בשעה 14:49 | | IP רשוּם
|
|
|
|
lol
__________________ עד מתי רשעים יעלוזו?
עַל כֵּן אֶמְאַס וְנִחַמְתִּי עַל עָפָר וָאֵפֶר.
|
חזרה לתחילת העמוד |
|
|
desig אורח
הצטרף / הצטרפה: 01 October 2003
משתמש: אונליין הודעות: 12647
|
נשלח בתאריך: 15 October 2005 בשעה 21:08 | | IP רשוּם
|
|
|
|
לאבידור,
אם אתה מייצג את ה"מסך" שלך כלומר מיקום המשחק ביון הקירות כמערך והראש והזנב של הנחש עם קוארדינטות באותו מערך דו מימדי אז אין שום בעיה להגדיל את גודל הנחש.
אסביר,
אם הנקודה שהגעת אליה מכילה תפוח אתה ממלא את אותה קוארדינטה בראשו של הנחש ולא מוחק את הזנב אלא משאיר את הקוארדינטות בשלמותן כך מגדיל את הנחש בריבוע אחד. כמובן גם מגדיל את האיבר שמכיל את גודל הנחש ב - 1.
|
חזרה לתחילת העמוד |
|
|
אבידור משתמש חבר
הצטרף / הצטרפה: 11 October 2005 מדינה: Israel
משתמש: מנותק/ת הודעות: 162
|
נשלח בתאריך: 15 October 2005 בשעה 22:52 | | IP רשוּם
|
|
|
|
אני לא מבין מה יצא לי מזה אם אני ישים את הקורארדינטה של ראש הנחש ב"ריבוע חדש" ..
בקיצר תשמע (או תקרא) -- לפני 10 דקות ניסיתי לבנות סנייק מהתחלה סנייק פשוט ביותר - הנה הקוד (תשחק בו (a,s,d,w) ותראה מה קורה)..
אל תעבור על כל הקוד - אלה עם כן אתה רוצה . אבל סימני את הפונקציות של ההוספה והעדכון של הזנב...
http://pastebin.com/394751
משתנים חשובים
activet
כמה חלקים של הזנב פעילים
לדוגמא אם המשתנה 1
אז יש את הראש לסנייק, ומשבצת אחת זנב
spos[x][x]
המערך הדו מימדי.
spos[0][whatever]
זה הראש
whatever = 0/1
0 זה כתובת ה X
1 זה כתובת ה Y
CH - מה שהמשתמש לחץ
|
חזרה לתחילת העמוד |
|
|
desig משתמש מתחיל
הצטרף / הצטרפה: 15 October 2005 מדינה: Israel
משתמש: מנותק/ת הודעות: 6
|
נשלח בתאריך: 16 October 2005 בשעה 14:26 | | IP רשוּם
|
|
|
|
לגבי הקוד:
לקח לי איזה חצי שעה להבין את השיטה אבל לבסוף הבנתי.
בכל מקרה הבעיה לדעתי היא שפונקציית
UPDATET
בעצם מבטלת לך את מה שהוספת בפונקציית
ADDTAIL
לכן אתה צריך לבדוק אם נוסף זנב ואם כן לא להריץ פשוט את
UPDATET
פשוט תעשה ש CHECKF יחזיר ערך TRUE אם נוסף זנב ואז ב SNAKE תעשה תנאי שיריץ את עדכון הזנב רק במקרה שהוא החזיר ערך FALSE
אני לא בדקתי את הקוד אז תבדוק ותגיד לי אם זה עבד.
|
חזרה לתחילת העמוד |
|
|
SBD פורומיסט על
הצטרף / הצטרפה: 13 January 2005 מדינה: Israel
משתמש: מנותק/ת הודעות: 1194
|
נשלח בתאריך: 16 October 2005 בשעה 14:30 | | IP רשוּם
|
|
|
|
desig כתב:
לאבידור,
אם אתה מייצג את ה"מסך" שלך כלומר מיקום המשחק ביון הקירות כמערך והראש והזנב של הנחש עם קוארדינטות באותו מערך דו מימדי אז אין שום בעיה להגדיל את גודל הנחש.
אסביר,
אם הנקודה שהגעת אליה מכילה תפוח אתה ממלא את אותה קוארדינטה בראשו של הנחש ולא מוחק את הזנב אלא משאיר את הקוארדינטות בשלמותן כך מגדיל את הנחש בריבוע אחד. כמובן גם מגדיל את האיבר שמכיל את גודל הנחש ב - 1.
|
|
|
ומה יקרה אם אני רוצה להוסיף על כל "תפוח" שני ריבועים של נחש כדי להעלות את הרמה :)
השיטה הכי טובה היא פשוט לתת לנחש להמשיך לזוז אבל לא לקצר אותו X תורות, כאשר X מייצג את מספר המקומות שאתה רוצה להגדיל אותו על כל תפוח...
ואני יתן דוגמא:
X - מספר המקומות שאתה רוצה שהנחש יגדל על כל תפוח שאוכלים.... MOVEX - התנועה הבאה של הנחש בכיוון האופקי MOVEY - התנועה הבאה של הנחשב לכיוון האנכי A - המערך אשר מייצג את כל לוח המשחק ואת הנחש עליו..
קוד:
BIG = 0; . . . A[MOVEX][MOVEY] = "נחש חדש"; if(A[MOVEX][MOVEY] == "תפוח") BIG += X;
if(BIG==0) { // גוזרים את הנחש.... A[TAILX][TAILY] = "ריבוע ריק"; }else { // לא "גוזרים" את הנחש בסופו } |
|
|
__________________ ~ Nobody Is Perfect, I'm Nobody ~
פורומים
|
חזרה לתחילת העמוד |
|
|
shoshan מנהל האתר
הצטרף / הצטרפה: 16 July 2005 מדינה: Israel
משתמש: מנותק/ת הודעות: 4637
|
נשלח בתאריך: 16 October 2005 בשעה 14:31 | | IP רשוּם
|
|
|
|
הדרך שבה אתה קובע לאן הנחש מתקדם מאוד מוזרה...כאילו שהוא חייב להתקדם באותו כיוון כל הזמן... למה לא להכניס את התוספת ל-X ואת התוספת ל-Y בתוך ADDTAIL (בכותרת...)
עכשיו ב-updatet() בלי קשר לשגיאת כתיב, במשפטי ביצוע של הלולאה תחליף את activet ב- ובמקום
צריך להיות
ושכחת לשים בתא הראשון את הראש החדש...
אבל מה שכן, לא הכרתי את האתר הזה pastebin...נחמד :)
__________________ עד מתי רשעים יעלוזו?
עַל כֵּן אֶמְאַס וְנִחַמְתִּי עַל עָפָר וָאֵפֶר.
|
חזרה לתחילת העמוד |
|
|
אבידור משתמש חבר
הצטרף / הצטרפה: 11 October 2005 מדינה: Israel
משתמש: מנותק/ת הודעות: 162
|
נשלח בתאריך: 16 October 2005 בשעה 14:57 | | IP רשוּם
|
|
|
|
תודה לכולם על העזרה, אך זה לא פועל..
Desig - ניסיתי לעשות את מה שאמרת - לא השתנה שום דבר
SBD - אם אתה רוצה להוסיף על כל תפוח שני משבצות - תפעיל
את הפונקציה פעמיים (Duh?)..
ושושן, לא הבנתי במה להחליף את activet ולמה,
ועשיתי
c>0
כדי שיעדכן מהתא האחרון עד הראשון, החל מהאחרון..
ואת התא הראשון ([0]) עדכנתי בהתחלה בפונקציה checkd
מבין?
הייתי חייב להתחיל מהאחרון לראשון, כי בעצם כל תא מקבל את הערכים של התא הקודם שלו, כך הנחש זז..
לדוגמא:
עם יש סנייק עם 3 מרכיבים, ראש ו2 משבצות זנב.
סנייק אוכל, נוסף ריבוע...
ואז .
ריבוע 3 הופך ל2, 2 הופך לאחד ואחד הופך לראש.
אז הריבוע האחרון והראש באותם ערכים.
הלולאה ממשיכה, הראש הופך למשהוא, ושוב פעם, 3 הופך ל2 , 2 הופך ל 1 ו 1 הופך לראש.
אולי מישהוא שעשה סנייק יוכל להסביר לי את אלגוריתם הזנב שלו?
תודה לכל העוזרים , נ.ב. תמשיכו לעזור לי
ו Desig, ברוך הבא רשמית לפורום!
נ.ב.2 איך אני עושה קוד במערכת הזאת??
|
חזרה לתחילת העמוד |
|
|
shoshan מנהל האתר
הצטרף / הצטרפה: 16 July 2005 מדינה: Israel
משתמש: מנותק/ת הודעות: 4637
|
נשלח בתאריך: 16 October 2005 בשעה 15:34 | | IP רשוּם
|
|
|
|
אבידור...C הוא המשתנה שעובר על המערך ולכן עליך לפנות לתא באינדקס שלו!ברגע אתה פונה לאותו האינדקס שוב ושוב!
ובקשר ל-c>0, צודק... :)
בלי קשר, יש לך קישור קטן פה למטה איפב שאתה כותב תגובות..."קודי הפורום"
__________________ עד מתי רשעים יעלוזו?
עַל כֵּן אֶמְאַס וְנִחַמְתִּי עַל עָפָר וָאֵפֶר.
|
חזרה לתחילת העמוד |
|
|
אבידור משתמש חבר
הצטרף / הצטרפה: 11 October 2005 מדינה: Israel
משתמש: מנותק/ת הודעות: 162
|
נשלח בתאריך: 16 October 2005 בשעה 16:11 | | IP רשוּם
|
|
|
|
נכון צודק...
תודה אני יתקן את זה..
|
חזרה לתחילת העמוד |
|
|
אבידור משתמש חבר
הצטרף / הצטרפה: 11 October 2005 מדינה: Israel
משתמש: מנותק/ת הודעות: 162
|
נשלח בתאריך: 16 October 2005 בשעה 16:22 | | IP רשוּם
|
|
|
|
תודה!!!!
הצלחתי לסדר את המשחק, הוא עובד מצויין, בסך הכל התבלבלתי בפונקציית ה update...
תודה רבה שושן!!!!
|
חזרה לתחילת העמוד |
|
|
SBD פורומיסט על
הצטרף / הצטרפה: 13 January 2005 מדינה: Israel
משתמש: מנותק/ת הודעות: 1194
|
נשלח בתאריך: 16 October 2005 בשעה 16:39 | | IP רשוּם
|
|
|
|
אבידור כתב:
SBD
- אם אתה רוצה להוסיף על כל תפוח שני משבצות - תפעיל את הפונקציה פעמיים (Duh?)..
|
|
|
אם תשים לב ציטטתי משהו לפני זה, לא סתם אמרתי משהו, ולפי מה שהוא אמר [בשיטה שהוא הציע] זה יהיה בלתי אפשרי לשים שני "משבצות" על תפוח אחד לדוגמא....
__________________ ~ Nobody Is Perfect, I'm Nobody ~
פורומים
|
חזרה לתחילת העמוד |
|
|
אבידור משתמש חבר
הצטרף / הצטרפה: 11 October 2005 מדינה: Israel
משתמש: מנותק/ת הודעות: 162
|
נשלח בתאריך: 16 October 2005 בשעה 18:17 | | IP רשוּם
|
|
|
|
טוב תודה, אבל השגתי כבר את מה שאני רוצה...
|
חזרה לתחילת העמוד |
|
|