אולי אתה יכול לכתוב תוכנה שתעשה את הטבלה ש RPG2kiLL עשה (שתחשב אותו לפי כמה פרמטרים) ואז החלק הקל:
הקבוצות שיהיו אחת נגד השנייה, יהיו במין מערך, כל שני קבוצות = תא.
ופשוט תקח את הקבוצות שמשחקות עכשיו מהמערך, אתה יכול גם לקחת אותן באקראי.
זה נשמע כמו אתגר תכנותי מעניין.
אני אנסה לבנות תוכנית כזאת בשפת C
עריכה:
מצאתי חוקיות מעניינת.
נגיד יש n קבוצות
המשתמש בוחר שיהיו 8 קבוצות.
הקבוצה הראשונה יכולה לשחק נגד כל אחת מהקבוצות שאחריה פעם אחת (1 נגד 2, 1 נגד 3, אחד נגד 4 עד 1 נגד 8)
ואז מתקדמים קבוצה לקבוצה השנייה ועושים את זה שוב.
קבוצה 2 נגד 3, 2 נגד 4, 2 נגד 5, עד 2 נגד 8
כשבסוף מגיעים לשמונה לא עושים כלום כי 8 היא הקבוצה האחרונה, והחוקיות הזאתי עובדת רק כל עוד יש קבוצה מאחריך.
יש לי רעיון כללי של הקוד שיעשה את זה.
לפי החוקיות אתה רואה שצריך שימוש בשני לולאות או יותר.
אתגר כיף.
עכשיו אני אצטרך לתרגם את החוקיות לקוד בשפת C (אני אכתוב תוכנית שתכתוב
במסך אילו קבוצות צריכות לשחק אחת נגד השנייה בלי שיווצר מצב של חזרה, כמו
בטבלה של RPG2kiLL)
כשאני אצליח, ותגיד לי מה אתה רוצה לעשות בדיוק אני אפתח את הקוד.
מחיאות כפיים לי...אתגר נחמד.