נושא: חסרנות של תכנות מונחה עצמים
|
|
כותב |
|
אורח אורח
הצטרף / הצטרפה: 01 October 2003
משתמש: אונליין הודעות: 12647
|
נשלח בתאריך: 31 January 2006 בשעה 15:56 | | IP רשוּם
|
|
|
|
מישהו יכול להסביר לי בקצרה על החסרונות של תכנות מונחה עצמים?
|
חזרה לתחילת העמוד |
|
|
אלצ'קו אחראי פורומים
ג2ר פ33תי
הצטרף / הצטרפה: 20 January 2006
משתמש: מנותק/ת הודעות: 609
|
נשלח בתאריך: 31 January 2006 בשעה 17:02 | | IP רשוּם
|
|
|
|
אפשר למצוא חסרונות רק אם מסתכלים על זה באופן נורא נורא עקום
- הקוד ארוך יותר (קוד המקור, לא קוד המכונה שמתקבל אחרי ההידור), הוא
כמובן מסודר יותר, אבל כשאתה מגדיר פונקציות במחלקה במקום סתם אתה מבזבז
שורה שלמה על הגדרה המחלקה, וצמד סוגריים...
- במקרים מסויימים, קוד המכונה עשוי להיות גדול יותר. לדוגמה:
- עבור פונקציות וירטואליות, צריך טבלת פונקציות וירטואליות, ובתחילת האובייקט יש פויינטר אליה
- אם שומרים את הסמלים בקוד המהודר, אז יש יותר סמלים לשמור(מחלקות, טיפוסים, חריגים וכו')
- במקרים מסויימים, התוכנה עשויה להיות איטית יותר. לדוגמה:
- שימוש בפונקציות וירטואליות מעט איטי יותר משימוש בפונקציות שאינן וירטואליות.
- שימוש בחריגים איטי יותר משימוש ב-return codes(אבל יוצר קוד נקי יותר, ובטוח יותר)
זה מספיק או שאתה רוצה שנחפש עוד?
|
חזרה לתחילת העמוד |
|
|
SDX משתמש חבר
הצטרף / הצטרפה: 26 September 2005
משתמש: מנותק/ת הודעות: 106
|
נשלח בתאריך: 31 January 2006 בשעה 17:59 | | IP רשוּם
|
|
|
|
OOP, זה צורת תיכנות הכי נוחה והכי טובה לפי דעתי
ד"א OOP מתקמפל לאט יותר מתכנות לא מונחה עצמים
__________________ Smoke weed evryday
~-===-~
|
חזרה לתחילת העמוד |
|
|
אורח אורח
הצטרף / הצטרפה: 01 October 2003
משתמש: אונליין הודעות: 12647
|
נשלח בתאריך: 31 January 2006 בשעה 18:17 | | IP רשוּם
|
|
|
|
תודה רבה לכם:)
|
חזרה לתחילת העמוד |
|
|
|
|
אם ברצונך להגיב לנושא זה עליך קודם להתחבר
אם אינך רשום/ה כבר עליך להרשם
|
אינך יכול/ה לשלוח נושאים חדשים בפורום זה אינך יכול/ה להגיב לנושאים בפורום זה אינך יכול/ה למחוק את הודעותיך ותגוביך בפורום זה אינך יכול/ה לערוך את הודעותיך ותגובותיך בפורום זה אינך יכול/ה לצור סקרים בפורום זה אינך יכול/ה להצביע בסקרים בפורום זה
|