נושאים פעיליםנושאים פעילים  הצגת רשימה של חברי הפורוםרשימת משתמשים  חיפוש בפורוםחיפוש  עזרהעזרה
  הרשמההרשמה  התחברותהתחברות RSS עדכונים
תיכנות
RSS UnderWarrior Forums : RSS תיכנות
נושא

נושא: בעיה דמויית הסוכן הנוסע - מימוש ב-C#

שליחת תגובהשליחת נושא חדש
כותב
הודעה << נושא קודם | נושא הבא >>
ניר
מנהל האתר
מנהל האתר
סמל אישי

הצטרף / הצטרפה: 12 January 2005
מדינה: Israel
משתמש: מנותק/ת
הודעות: 3296
נשלח בתאריך: 13 July 2005 בשעה 13:54 | IP רשוּם
ציטוט ניר

הבעיה האלגוריתמית:
רוצים לתכנן נסיעה של אדם בין מספר ערים שיש ביניהן שבילים, ככה שהוא יבקר בכל הערים במסלול הקצר ביותר.

הבעיה שאני רוצה לפתור:
אני רוצה לכתוב תוכנית שתגרור נגיד עיגולים שמייצגות ערים, תגרור קווים בין העיגולים שמציינים שבילים בין הערים ואז כשהמשתמש ילחץ על כפתור "פתור את הבעיה" אז אני אקרא את הנתונים מהציור ואפתור אותה בקוד.

הבעיה שלי: בקטע של איך לעשות מבחינה ויזואלית שאני אוכל לגרור עיגולים וקווים ולקשר ביניהם, איך אני מאפשר בחירה של אובייקטים, מחיקה שלהם, הזזה וכדו'.
נראה לי שזה בעזרת DRAG AND DROP אבל זה נראה לי משהו נפוץ כזה - והשאלה אם יש כבר משהו מוכן


__________________
מספר האייסיקיו שלי ו/או כתובת ה-MSN שלי אינם מהווים מוקד תמיכה
חזרה לתחילת העמוד הצג את כרטיס החבר של ניר חפש הודעות אחרות של ניר בקר בדף הבית של ניר
 
feint
משתמש פעיל
משתמש פעיל
סמל אישי

הצטרף / הצטרפה: 01 March 2005
משתמש: מנותק/ת
הודעות: 53
נשלח בתאריך: 13 July 2005 בשעה 16:47 | IP רשוּם
ציטוט feint

לבעיה האלגוריתמית יש לי בשבילך פיתרון (אם אתה צריך),

פעם עשיתי מין משחק כזה של חיילים ואיים.... אותו עיקרון...

בעית הגרפיקה אינה ידועה לי כרגע אבל אמורה להיות לא קשה למימוש...

אנסה למצוא לך משהו...

 



__________________
-feint
חזרה לתחילת העמוד הצג את כרטיס החבר של feint חפש הודעות אחרות של feint
 
ניר
מנהל האתר
מנהל האתר
סמל אישי

הצטרף / הצטרפה: 12 January 2005
מדינה: Israel
משתמש: מנותק/ת
הודעות: 3296
נשלח בתאריך: 13 July 2005 בשעה 17:01 | IP רשוּם
ציטוט ניר

הבעיה האלגוריתמית גם יש לי פתרון, וגם זהו פתרון ידוע. הבעיה שלי היא מבחינת ממשק המשתמש המאפשר אותה

__________________
מספר האייסיקיו שלי ו/או כתובת ה-MSN שלי אינם מהווים מוקד תמיכה
חזרה לתחילת העמוד הצג את כרטיס החבר של ניר חפש הודעות אחרות של ניר בקר בדף הבית של ניר
 
RPG2kiLL
משתמש חבר
משתמש חבר
סמל אישי

הצטרף / הצטרפה: 12 January 2005
מדינה: Israel
משתמש: מנותק/ת
הודעות: 376
נשלח בתאריך: 13 July 2005 בשעה 23:15 | IP רשוּם
ציטוט RPG2kiLL

קח לך שטח מסך, צבע אותו ברקע ששונה מצבע של טופס, נגיד לבן...
שים לך איזה טולבאר שבו יש כפתור שכשאתה לוחץ עליו יוצר לך ערים (עיגולים פשוטים בתור התחלה) וכפתור שמאפשר לך לקשר ביניהם בכבישים (סתם קו)
כאשר אתה לוחץ על הכפתור תעקוב אחר מיקום העכבר וצייר את העיגול ליד הסמן, כאשר יש לחיצה צייר שם עיגול ושמור את המיקום שלו ברשימה של ערים
כאשר יש לחיצה על חיבור, פשוט בדוק מי העיגול הכי קרוב ותשייך את ההתחלה של הכביש אליו ובדומה לכך סמן את הסוף ושמור את הכביש ברשימה של קישורים

אחרי שזה יעבוד לך, תאפשר הזזות של אובייקטים, ואז תעבור לתמונות...
חזרה לתחילת העמוד הצג את כרטיס החבר של RPG2kiLL חפש הודעות אחרות של RPG2kiLL בקר בדף הבית של RPG2kiLL
 
ניר
מנהל האתר
מנהל האתר
סמל אישי

הצטרף / הצטרפה: 12 January 2005
מדינה: Israel
משתמש: מנותק/ת
הודעות: 3296
נשלח בתאריך: 13 July 2005 בשעה 23:47 | IP רשוּם
ציטוט ניר

אני מנסה לחשוב בכיוון של אובייקטים שאני בונה. השאלה איך טכנית לעשות את זה

__________________
מספר האייסיקיו שלי ו/או כתובת ה-MSN שלי אינם מהווים מוקד תמיכה
חזרה לתחילת העמוד הצג את כרטיס החבר של ניר חפש הודעות אחרות של ניר בקר בדף הבית של ניר
 

אם ברצונך להגיב לנושא זה עליך קודם להתחבר
אם אינך רשום/ה כבר עליך להרשם

  שליחת תגובהשליחת נושא חדש
גרסת הדפסה גרסת הדפסה

קפיצה לפורום
אינך יכול/ה לשלוח נושאים חדשים בפורום זה
אינך יכול/ה להגיב לנושאים בפורום זה
אינך יכול/ה למחוק את הודעותיך ותגוביך בפורום זה
אינך יכול/ה לערוך את הודעותיך ותגובותיך בפורום זה
אינך יכול/ה לצור סקרים בפורום זה
אינך יכול/ה להצביע בסקרים בפורום זה