כותב |
|
shnizle משתמש מתחיל
הצטרף / הצטרפה: 13 June 2008 מדינה: Israel
משתמש: מנותק/ת הודעות: 9
|
נשלח בתאריך: 02 July 2008 בשעה 18:05 | | IP רשוּם
|
|
|
|
היי , הייתי מעוניין לדעת איך לפענח פקטות שאני שולח ממשחק און ליין ,
אני משחק משחק און ליין והמשחק שולח הודעות לשרת , ההודעות שנשלחות עוברות הצפנה כלשהי לפני השליחה , ההצפנה אם כך נעשית על המחשב שלי בתוכנת הקליינט , כיצד אני יכול לגלות את האלגוריתם שהשתמשו בו על מנת להצפין את הפקטות?
כל מידע בנושא יעזור תודה רבה
__________________ קבב
|
חזרה לתחילת העמוד |
|
|
lordgod משתמש פעיל
הצטרף / הצטרפה: 12 June 2006 מדינה: Israel
משתמש: מנותק/ת הודעות: 109
|
נשלח בתאריך: 02 July 2008 בשעה 20:14 | | IP רשוּם
|
|
|
|
תלוי איזה הצפנה , SSL יכול להיות ?
__________________
|
חזרה לתחילת העמוד |
|
|
shnizle משתמש מתחיל
הצטרף / הצטרפה: 13 June 2008 מדינה: Israel
משתמש: מנותק/ת הודעות: 9
|
נשלח בתאריך: 02 July 2008 בשעה 21:36 | | IP רשוּם
|
|
|
|
ממש לא ניראה לי SSL השאלה איך אני מגלה בדיוק?
__________________ קבב
|
חזרה לתחילת העמוד |
|
|
shnizle משתמש מתחיל
הצטרף / הצטרפה: 13 June 2008 מדינה: Israel
משתמש: מנותק/ת הודעות: 9
|
נשלח בתאריך: 02 July 2008 בשעה 21:39 | | IP רשוּם
|
|
|
|
בעיקרון המטרה שלי לכתוב BOT למשחק דבר שנעשה לכל משחק און ליין שיוצא , השאלה שלי איך האנשים האלה מגלים את אופן ההצפנה של ההודעות במשחקים האלה , כל תשובה תבורך תודה.
__________________ קבב
|
חזרה לתחילת העמוד |
|
|
shoshan מנהל האתר
הצטרף / הצטרפה: 16 July 2005 מדינה: Israel
משתמש: מנותק/ת הודעות: 4637
|
נשלח בתאריך: 02 July 2008 בשעה 21:49 | | IP רשוּם
|
|
|
|
לא נראה לי ש-overhead של הצפנה שווה את זה..
אתה בטוח שהתעבורה מוצפנת ?
אתה יכול למשל לנסות לשלוח משפט בצ'ט ולראות אם אתה רואה אותו.
__________________ עד מתי רשעים יעלוזו?
עַל כֵּן אֶמְאַס וְנִחַמְתִּי עַל עָפָר וָאֵפֶר.
|
חזרה לתחילת העמוד |
|
|
shnizle משתמש מתחיל
הצטרף / הצטרפה: 13 June 2008 מדינה: Israel
משתמש: מנותק/ת הודעות: 9
|
נשלח בתאריך: 02 July 2008 בשעה 22:28 | | IP רשוּם
|
|
|
|
כן ניסיתי את זה , לא רק שהמידע מוצפן , הוא מוצפן על ידע מפתח דינמי משתנה , כל הודעה שאני שולח ניראית אחרת לחלוטין מהקודמות לה , אפילו אם אני שולח הודעת צ'ט זהה לחלוטין.
כל משחק ONLINE שמכבד את עצמו מצפין את הפקטות , בהצפנה לא מסובכת מידי שלא יהיה OVERHEAD משמעותי , לכן אפשרות SSL נשללת כאן
__________________ קבב
|
חזרה לתחילת העמוד |
|
|
shnizle משתמש מתחיל
הצטרף / הצטרפה: 13 June 2008 מדינה: Israel
משתמש: מנותק/ת הודעות: 9
|
נשלח בתאריך: 03 July 2008 בשעה 00:30 | | IP רשוּם
|
|
|
|
טוב ניראה שצריך להשתמש ב IDEA כדי לפענח מה הולך שם , תודה על ההעניינות
__________________ קבב
|
חזרה לתחילת העמוד |
|
|
אלצ'קו אחראי פורומים
ג2ר פ33תי
הצטרף / הצטרפה: 20 January 2006
משתמש: מנותק/ת הודעות: 609
|
נשלח בתאריך: 03 August 2008 בשעה 00:36 | | IP רשוּם
|
|
|
|
shnizle כתב:
כן ניסיתי את זה , לא רק שהמידע מוצפן , הוא מוצפן על ידע מפתח דינמי משתנה , כל הודעה שאני שולח ניראית אחרת לחלוטין מהקודמות לה , אפילו אם אני שולח הודעת צ'ט זהה לחלוטין.
כל משחק ONLINE שמכבד את עצמו מצפין את הפקטות , בהצפנה לא מסובכת מידי שלא יהיה OVERHEAD משמעותי , לכן אפשרות SSL נשללת כאן |
|
|
כמה הערות:
- כל מערכת צופן שמכבדת את עצמה מגנה על עצמה מפני תקיפות replay, איתגורים ו-bruteforce, בין השאר. זה פחות או יותר גורר שאם תצפין פעמיים את אותו plaintext תקבל ciphertext שונה בכל פעם. לפעמים משתמשים ב-nonce-ים, לפעמים משנים את המפתח במהלך השיחה, לפעמים עושים דברים נוספים, ולפעמים משלבים אפשרויות.
הנה דוגמה פשוטה (לא בטוחה באמת) כדי להדגים מה יכול לקרות אצלך: בתחילת השיחה קובעים מפתח שיחה אקראי, מבצעים עליו MD5 ומשתמשים ב-hash להצפנת התעבורה. כל דקה מוסיפים את מאה הווים האחרונים בפאקטה האחרונה שעברה בין שני הצדדים למפתח המקורי, ועל זה עושים MD5, ובזה משתמשים כמפתח לתעבורה בדקה הבאה. לאחר חצי שעה שני הצדדים בוחרים מפתח ראשוני חדש. הסיבה ששתי הודעות שתשלח אחת מיד אחרי השנייה עדיין יראו שונה היא תכונה של כל צופן טוב. הדוגמה הפשוטה ביותר תהיה RC4 - מדובר בשיטת הצפנה בה יוצרים רצץ פסוודו-אקראי ארוך של בתים, ומבצעים XOR בייט-בייט בין הרצף הזה לתוכן שמצפינים. בהינתן שמדובר במחולל מידע פסוודו-אקראי טוב (סמוך עלי, הוא די בסדר), אנחנו מגלים את העובדה הפשוטה - אם עושים XOR לאותו דבר פעמיים עם שני דברים שונים - מקבלים תוצאות שונות. - הצצתי בוויקיפדיה והסתכלתי ממה מורכב SSL/TLS: להחלפת מפתחות - RSA ו-DH, לאימות (=חתימה) RSA ו-DSA, להצפנה RC4 ו-AES ו-MD5 ו-SHA-1 בכמה צורות כפונקציות hash קריפטוגרפיות. אני לא רואה פה OVERHEAD מטורף.
מצאתי אצל IBM השוואות לדוגמה בין קונפיגורציות שונות של SSL ושליחת מידע לא מוצפן. לא בהכרח נורא. תראה כאן:
|
חזרה לתחילת העמוד |
|
|