נשלח בתאריך: 08 November 2007 בשעה 13:33 | | IP רשוּם
|
|
|
|
ראיתי את זה.וגם קיבלתי למייל הסבר שלהם וכתוב בו:
ריכזנו עבורך את הדרישות הטכניות הבסיסיות על מנת שמוצריך יוכלו להיסרק להיכנס להשוואת החרים בזאפ בצורה האופטימאלית.
יש לבנות אתר מראה לסריקה, לדוגמת:
http://www.yardenpc.co.il/mirror/
http://bsecure.co.il/compare/
http://www.shop365.co.il/zap/
כללי:
- מנועי החיפוש של זאפ סורקים "דפי קטגוריה", ומקשרים את הגולש ל"דף מוצר" – על כן, חובה שיהיו דפי מוצר בקישורים מוגדרים וקבועים.
- מכיוון שסריקת הקטגוריות מתבססת על לינקים קבועים, אין לשנות את הקישור לקטגוריה ( URL ).
במידה ורוצים לבצע שינוי בסוג המוצרים הנמצאים בקטגוריה, יש לפתוח קישור URLחדש.
- כאשר מסמנים (עומדים על) עם העכבר את הלינק המוביל לדף הקטגוריה/דף מוצר, הלינק המלא (ולא לינק יחסי) צריך להופיע בשורת הסטאטוס בדפדפן.
- יש לשמור על דפוס קבוע של הצגת תמונות על ידי שימוש באותו סוג קובץ של תמונה, או ע"י מילת מפתח המאפיינת את הקישור לתמונה מכל קישור אחר.
- חלוקה מסודרת של האתר לקטגוריות (רצוי שהקטגוריות תהיינה תואמות לאלו של זאפ).
- בכל קטגוריה יהיו רק מוצרים השייכים לקטגוריה (כמה שפחות קטגוריות כלליות: מבצעים, שונות, כללי..)
- בדף הקטגוריה לכל מוצר יהיה את הפירוט הנ"ל:
יצרן, דגם, מחיר, תמונה, תאור המוצר, דמי משלוח אם הקטגוריה היא כללית, נא לציין גם שם מוצר מדויק, לדוגמא: "טלוויזיה טושיבה XXX123 2,000 ש"ח " על דפי הקטגוריה להיות בפורמט זהה בכל קטגוריה, כדי שלא תיווצרנה בעיות כאשר תוסיפו מוצר. מדף הקטגוריה יהיה גם לינק לדף מוצר (על התמונה / הדגם וכו'..)
- בדף מוצר יהיה לכל מוצר הפירוט שבדף הקטגוריה (ניתן להוסיף פרטים נוספים לגבי המוצר או ההזמנה), ובנוסף גם "הוסף לסל".
על דף המוצר להראות כמו כל האתר (עם כל התפריטים) משתי סיבות: כדי שהגולש יידע באיזה אתר הוא נמצא וכן כדי שיוכלו להמשיך ולשוטט אצלכם באתר ללא קשר לזאפ.
על מנת למנוע עוגמת נפש של גולשים, אשר מחשיבים את אתרנו מהימן, חובה לעבוד עם בסיס נתונים אשר ימנע מצב של מחיר מסוים בדף הקטגוריה ומחיר שונה בדף המוצר.
אני יודע איך עושים את כל הדברים חוץ ממה שהם קורים לו "מראה לסריקה"
אתה מכיר את זה?אתה יודע איך עושים את זה שיעבוד עם המסד נתונים?
ושוב תודה אתה עוזר לי מאוד!
|