נשלח בתאריך: 13 November 2005 בשעה 15:08 | | IP רשוּם
|
|
|
|
shoshan כתב:
לא מסכים שזה לא מתאים "לכבוד". פשוט גישת שיווק שונה, כמו שצריכה להיות לחברה צעירה. וחוץ מזה, דואגים שהדיבור עליהם יהיה יומיומי...
|
|
|
עד עכשיו הגישה הייתה לגמרי אחרת, משהו ג'נטלמני שדווקא מאוד מצא חן בעיני, הם פתחו כל מיני דברים מענינים והרבה שירותים כמו GMAIL וכאלה, והכל במקצועיות ובשקט מוחלט, לא הרימו את האף יותר מדי, ומה שנקרא שיחקו אותה כאילו MS קטנה עליהם. אישית אהבתי את זה יותר.
נכון לעכשיו לאחר מה שעשו זה מאוד נראה כי הם מפחדים מאוד מ-MS, עד עכשיו אני לפחות הרגשתי ש-MS ממש קטנה עליהם.
__________________ ~ Nobody Is Perfect, I'm Nobody ~
פורומים
|