5.2.3. High Level Methodבעזרת Dynamic Binding ניתן ליצור מתודות פולימורפיות – מתודות שיבצעו דברים שונים לגמרי עבור אובייקטים שונים. void Shape::move(Point delta) hide(); location += delta; draw(); } hide() ו-draw() הן מתודות וירטואליות. נבדיל בין מספר סוגי מתודות:
|
תוכן העניינים:
קישורים רלוונטיים:שיתוף: |
Borland style vptr
לפי מה שאני מכיר:"חסרון בגישה זו: גם כאשר איננו משתמשים ב-dynamic binding – אנחנו משלמים במקום"
לא נכון , עבור מחלקה A שאין לה מתודות דינמיות לא יווצר כלל המצביע, ולמשל עבור מחלקה B שיורשת מA פשוט נוסיף בהתחלה את המצביע, ואחרי הבלוק של A את שאר האינפורמציה של B . וככה לא משלמים על מה שלא משתמשים ועקרונות C++ נשמרים.
מה שכן באמת הcasting קצת יותר מסובך....