2.3. מושג האובייקטנחלק את מושג האובייקט לשלושה נושאים:
|
תוכן העניינים:
קישורים רלוונטיים:שיתוף: |
2.3. מושג האובייקטנחלק את מושג האובייקט לשלושה נושאים:
|
תוכן העניינים:
קישורים רלוונטיים:שיתוף: |
Borland style vptr
לפי מה שאני מכיר:"חסרון בגישה זו: גם כאשר איננו משתמשים ב-dynamic binding – אנחנו משלמים במקום"
לא נכון , עבור מחלקה A שאין לה מתודות דינמיות לא יווצר כלל המצביע, ולמשל עבור מחלקה B שיורשת מA פשוט נוסיף בהתחלה את המצביע, ואחרי הבלוק של A את שאר האינפורמציה של B . וככה לא משלמים על מה שלא משתמשים ועקרונות C++ נשמרים.
מה שכן באמת הcasting קצת יותר מסובך....