2.1. חיפוש לרוחב (Breadth-First-Search)אסטרטגית חיפוש המפתחת את עץ החיפוש שכבה אחרי שכבה. הצומת הבא לפיתוח: הצומת "הפתוח" הרדוד ביותר. הצמתים שנשמרים בזיכרון: כל הצמתים הפתוחים. Breadth-first-search(problem) problem זו הבעיה אותה אנו רוצים לפתור. הפונקציה make-node מקבלת מצב + מצביע לאבא ויוצרת אוביקט מסוג צומת. OPEN זוהי רשימת הצמתים הפתוחים שאפשר לפתח. כל צומת חדש אותו אנו מפתחים משורשר לסוף הרשימה, ובכך אנחנו יוצרים את החיפוש בשכבות. |
תוכן העניינים:
קישורים רלוונטיים:שיתוף: |


( make-node(problem[init-state], NIL) )
( ) do
pop(OPEN)
make-node(s,next-node)
OPEN || (new)
עם פונקציה קבילה ל-Uniform Cost Search:
אבל הוא עדיין לא נפתח...