5.3. עץ משחקעץ המשחק מתאר את כל אפשרויות התפתחות המשחק. "שורש" העץ הינו המצב הנוכחי, ממנו מתפצל ענף עבור כל צעד חוקי של המחשב. מכל ענף כזה מתפצלים ענפים עבור על התגובות החוקיות של היריב. ההתפצלות נפסקת במצבי סיום המסומנים ב"נצחון" (למחשב), "תיקו", או "הפסד". בעוד שבמערכת חד סוכנית ההחלטות נעשות כולן בידי הסוכן היחיד, במערכת רב סוכנית ההחלטות נעשות ע"י כמה סוכנים. במשחקים כמו שחמט ההחלטות נעשות לסרוגין: פעם ע"י השחקן ופעם ע"י החשקן (הסוכן) היריב. בכל מקום שתור השחקן לשחק הוא יבחר כמובן בצעד הטוב ביותר עבורו. בכל מקום שתור היריב לשחק קיימת אי ודאות לגבי ההחלטה הצפויה. |
תוכן העניינים:
קישורים רלוונטיים:שיתוף: |
אבל הוא עדיין לא נפתח...